Imagocampagne voor bedrijfsartsen | Arbeidsdeskundigen
10
okt
2016

Imagocampagne voor bedrijfsartsen

Deze maand is de campagne 'Bedrijfsarts worden. Het betere werk' van start gegaan. Voor de campagne worden tien ambassadeurs ingezet die werken als bedrijfsarts of voor het vak in opleiding zijn. Zij laten via blogs, vlogs, social media, artikelen en presentaties de aantrekkelijke kanten en mogelijkheden van het vak zien.

Basisartsen en zij-instromers kunnen ook gastcolleges of presentaties bijwonen en in gesprek gaan met een van de ambassadeurs. De campagne is een initiatief van een projectgroep van brancheorganisaties OVAL (arbodiensten, interventiebedrijven, adviesbureaus) en NVAB (Nederlandse Vereniging voor Arbeids- en Bedrijfsgeneeskunde), het ministerie van SZW en opleiders. Meer informatie www.bedrijfsartsworden.nl

NVvA
Terug naar overzicht
Meer NVvA nieuws
Hoe ziet de arbeidsmarkt voor zzp’ers eruit sinds 1 januari 2025?

Sinds 1 januari 2025 is de handhaving op schijnzelfstandigheid in Nederland ...

Arbeidsdeskundigen
NVvA
Voorjaarsnota 2025: maatregelen sociale zekerheid en implicaties

De Voorjaarsnota 2025 introduceert diverse maatregelen op het gebied van so ...

Arbeidsdeskundigen
NVvA
Betere dienstverlening vraagt om noodzakelijke veranderingen

Het UWV staat voor de uitdaging om zijn dienstverlening te verbeteren en te ...

Arbeidsdeskundigen
NVvA
Meer Vereniging NVvA nieuws