Imagocampagne voor bedrijfsartsen | Arbeidsdeskundigen
10
okt
2016

Imagocampagne voor bedrijfsartsen

Deze maand is de campagne 'Bedrijfsarts worden. Het betere werk' van start gegaan. Voor de campagne worden tien ambassadeurs ingezet die werken als bedrijfsarts of voor het vak in opleiding zijn. Zij laten via blogs, vlogs, social media, artikelen en presentaties de aantrekkelijke kanten en mogelijkheden van het vak zien.

Basisartsen en zij-instromers kunnen ook gastcolleges of presentaties bijwonen en in gesprek gaan met een van de ambassadeurs. De campagne is een initiatief van een projectgroep van brancheorganisaties OVAL (arbodiensten, interventiebedrijven, adviesbureaus) en NVAB (Nederlandse Vereniging voor Arbeids- en Bedrijfsgeneeskunde), het ministerie van SZW en opleiders. Meer informatie www.bedrijfsartsworden.nl

NVvA
Terug naar overzicht
Meer NVvA nieuws
Onrust onder zzp’ers houdt aan: ruim twintig procent overweegt te stoppen

Uit recent onderzoek van HR-dienstverlener HeadFirst Group en branchevereni ...

Arbeidsdeskundigen
NVvA
Een congres dat je niet wil missen

NVvA en AKC Najaarscongres is dit jaar op donderdag 20 november 2025 in de ...

NVvA
AKC
Vereenvoudigde wia-beoordeling voor 60-plussers weer van kracht

Vanaf 1 september 2025 voert UWV opnieuw de vereenvoudigde WIA-beoordeling ...

Arbeidsdeskundigen
NVvA
Meer Vereniging NVvA nieuws