Imagocampagne voor bedrijfsartsen | Arbeidsdeskundigen
10
okt
2016

Imagocampagne voor bedrijfsartsen

Deze maand is de campagne 'Bedrijfsarts worden. Het betere werk' van start gegaan. Voor de campagne worden tien ambassadeurs ingezet die werken als bedrijfsarts of voor het vak in opleiding zijn. Zij laten via blogs, vlogs, social media, artikelen en presentaties de aantrekkelijke kanten en mogelijkheden van het vak zien.

Basisartsen en zij-instromers kunnen ook gastcolleges of presentaties bijwonen en in gesprek gaan met een van de ambassadeurs. De campagne is een initiatief van een projectgroep van brancheorganisaties OVAL (arbodiensten, interventiebedrijven, adviesbureaus) en NVAB (Nederlandse Vereniging voor Arbeids- en Bedrijfsgeneeskunde), het ministerie van SZW en opleiders. Meer informatie www.bedrijfsartsworden.nl

NVvA
Terug naar overzicht
Meer NVvA nieuws
Arbeidsconflicten vragen om zorgvuldige aanpak en tijdige interventie

Arbeidsconflicten komen in verschillende vormen voor en kunnen grote gevolg ...

NVvA
NVvA
We kijken met gepaste trots terug op ons Najaarscongres 2025 – De andere kant

In de Basiliek in Veenendaal kwamen meer dan zevenhonderd arbeidsdeskundige ...

NVvA
SER roept nieuw kabinet op tot sterkere focus op arbeid en brede welvaart

De Sociaal-Economische Raad (SER) heeft een brief gestuurd aan de informate ...

Arbeidsdeskundigen
NVvA
Meer Vereniging NVvA nieuws